Klant-tant!

Men snälla, kan inte nån bara stänga in mig i en källare, så jag slutar klödda till det!?!
Jag har antagligen tappat min journal när jag gick ca 20 meter från MVC till bilen idag, hur fan man nu lyckas med det!
Det känns ju mindre kul, eftersom alla mina personuppgifter finns där!
Jag blir galen på mig själv... Det borde fan vara olagligt att vara såhär förvirrad!
McLovin' är ute på skallgång nu nere i Höör efter den försvunna journalen(hade varit en cool filmtitel, förresten) i hopp om att den springer ut mitt framför bilen.

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan!
Jag blir så trött på denna kvinna, som bor innanför mitt skinn!

Ut, din förvirrade idiot, som bara stökar till i mitt huvud!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0