Not so fresh...

Efter att ha sovit 3-4 timmar inatt är jag inte superpigg direkt...
Vaknade i morse av att Brallan stod i sängen och tände och släckte taklampan 25 gånger.
Det var ju bara att bita ihop och gå upp.
Då upptäckte jag att hela huset var skitkallt och värmepumpen hade lagt av.
Kallade upp McLovin, som fick starta en brasa i spisen, så det blev varmt igen. Då började pumpen självklart funka.
Vid det laget var jag ju helt uppskruvad, så jag drog med mig familjen ut till stallet och masserade Mea och red en liten morgonpromenad.
Nu ska jag bara ta det lugnt resten av dagen och ha familjemys.
Man får ju passa på, för snart ska McLovin jobba sjukt många pass i rad.
På fredag är han iaf ledig och då ska vi på ultraljud :)
Vi längtar!
Och på lördag ska jag och Brallan träffa vår Marran, det ska oxå bli mysigt.
Men nu blir det kaffe och maaaaaat.

Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0