Nytt.

Idag har varit en mysig dag.
Det är så skönt att umgås med Marran, för det gör inget om man inte orkar prata hela tiden.
Jag har så mycket i huvudet, så jag var lite frånvarande.
Vi är som systrar, jag och min Marris.
Brallan däremot var inte det minsta frånvarande.
Hon tyckte att det var tråkigt att åka vagn efter en kvart, så jag fick bära runt henne genom Lunds trånga gator. Min foglossning gjorde sig jävligt påmind, kan jag säga.
Jag passade på att handla nytt smink idag, så jag kunde slänga det gamla.
Det ligger nog smink värt flera miljoner i soptunnan nu.
Det är lite deprimerande, speciellt eftersom jag är enormt fattig.
Men men, det måste slängas och jag behöver unna mig nåt nytt.

Nu ska jag ta tabletter(migrän på väg) och invänta McLovins hemkomst...
Tjo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0