Regn och blåst...

Idag regnar det...
Jag hade tänkt rida, men vi får se hur det blir med det, kanske tar en liten tur ändå.
Hur som helst ska jag ändå ut och flytta över hästarna till en annan hage och slänga ett täcke på Mea.
Mamma ska komma idag, hon vill umgås...
Det är lite speciellt att umgås med mamma. Det brukar börja med att jag är serverar te medans mamma klagar på alla sina krämpor, sen slutar allt med att vi börjar disskutera och bråka och tills nån blir ledsen och åker hem.
Jag har märkt att jag alltid är lite sur och tvär när jag träffar henne, kanske för att det ofta blir som det blir, vem vet.
En ond cirkel, för det är ju inte så konstigt att det blir bråk om man förväntar sig det.
Vi har iaf ett väldigt knasigt förhållande, vi två...
Vi är väl ganska knasiga själva oxå, kanske därför det skär sig.
Vi får se hur det går idag, igår hade vi ett storgräl(rolig födelsedag) så förhoppningsvis är det mesta ur världen ett tag fram över.

Imorn kommer AnaBanana hit och tjejsnackar.
Jag är lite nervös eftersom jag inte har några kläder att ha på mig.
Jag fick precis bajs på mitt enda rena linne, så jag kan nog inte ha det på mig imorn.
Skit!

Jaja, nu ska jag och Brallolilo dansa!

Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0