Som en öppen bok...

Igår fick jag svar på min annons om Mea...
Ska ju sälja henne, tråkigt nog. Pengarna räcker inte till.
Först blev jag glad för att jag ev. verkade ha hittat ett bra hem till henne, sen sjönk allt in och blev jobbigt.
Åkte dit på kvällen och pratade med henne och bara grät...
Vågar inte åka dit idag, för jag har Brallan, och jag vill inte att hon ska se mig ledsen.
Men inget är ju bestämt ännu, dom kommer och kollar på henne imorn, så vi får se.
Men trots all sorgsenhet, så känns det ändå som att detta är rätt beslut.
Usch, ja...

Mycket som cirkulerar i huvudet på mig, går runt med konstant ångest.
Faaaaaaaaaaaaan, vad jag hatar ångest!
Men men... Nån gång i framtiden kommer dessa problem som jag har nu att se väldigt små ut.
Problemet är väl att det alltid dyker upp nya!

Oj, vilket tungt inlägg det blev.
Sorry!

Men allt var inte jobbigt igår!
Jag lunchade i Lund med Hilda och Issen och det var jättemysigt.
Vi åt italienskt och pratade en massa.

Och idag ska jag och Brallan till MVC och förhoppningsvis höra bebisens hjärtljud för första gången! :)

Jag ska förresten kanske börja på gravid-vattengympa!
Det ska bli skoj!
Om inte annat så träffar man ju andra blivande mammor och eventuella fika-kompisar! :)

Nu ska jag klä på mig och förbereda mat till Brallan, hon vaknar snart.

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0