Helgen.

Jag och Lill-Allan Bajsbrallan har precis kommit hem.
Vi har varit och matat hästarna.
Brallan tyckte nämligen att det var en bra idé att gå upp kl halv 7, så det var bara att hitta på nåt så man blev pigg!
Nu är Brallan dock trött igen...

Idag blir nog inte så mycket gjort... Vet inte vad vi ska göra.
Kollar nog på nån Nalle Puh- eller My little pony-film.
Eller vi och vi... Brallan har ju verkligen myror i brallan, så hon ska nog bara klättra på möblerna medans jag får kolla själv.
Snällt!
Imorn ska jag nog leka med Aki!
Får se vad man hittar på då, hoppas det blir nåt annat än att titta på barnprogram, för jag har märkt att jag blir mer och mer involverad i Svampbob fyrkants liv.
Läskigt!

Nu ska jag gröta Brallan...
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0