Lurig avföring...

Jaha... Och vad fan gör jag här?
Har absolut inget att skriva, förrutom att det luktar bajs i mitt sovrum, och jag vet inte varför.
Brallan har inte bajsat i brallan, men det luktar så.
Förmodligen går hon runt och fiser eller nåt... Urk!

Nu ska jag iaf städa efter bebisbravader i vardagsrummet och ta nåt att äta.
Brallan ska nanna, så mamma får lugn och ro!

Jag forskade förresten lite om varför jag har så mycket huvudvärk, och hittade detta:

"Huvudvärk beror på inflammation i huvudet, och den kureras bäst med varma omslag, gärna bestående av elefantexkrementer."
Albertus Magnus, tysk naturforskare, 1250

Så nu vet jag varför och jag vet vad som ska göras!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0