Nannigfis!

Uuuuuuhhh...
Jag är så trött!
All energi har bara runnit ur mig sen jag blev gravid.
Varje dag fantiserar jag om vilka fina exotiska rätter jag ska göra till lunch/middag, men det slutar alltid med nudlar eller skorpor.
Tur att Brallan äter egen mat, för nudlar är ju inte direkt någon höjdare för bebisar.
Men idag lyckades jag iaf ta mig upp på hästryggen för att rida ut en sväng.
Jag har länge försökt få min gamla travare i galopp utan att lyckas, hon bara travar sin hysteriska jag-ska-vinna-trots-att-ingen-försöker-ta-sig-förbi-mig-trav, vilket har varit jättetråkigt eftersom jag älskar att galoppera.
Men idag fick Mea ett stolle-ryck och skulle jävlas, så hon hoppade rakt upp i luften och tog några galoppsprång.
Ni som sett My little Pony, vet ju hur det ser ut när hästar galopperar i luften...
Jag tvivlar på att det var lika elegant, men ändå.
Emma, som satt på hästen framför höll på att bajsa i byxorna :)
Jag blev mest glad över att hon äntligen galopperade, även om hon egentligen inte får göra på det viset.

Nu ska jag sätta mig i min fotölj, och inte röra mig ur fläcken förrän McLovin' kommer hem.
Tjo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0