Oh, no!

Ojojoj...
Nu har Fru Vernersson verkligen klöddat till det för sig själv!
Min föräldrapenning går ut i december...
Och det är meningen att jag ska vara hemma till den nya bebisen kommer i MARS!
Men lycka till!
Jag får väl hoppa in och jobba, helt enkelt.
Jag tror inte att detta kommer sluta bra, för jag har inte jobbat på ett år och har verkligen glömt ALLT.
Jag kommer ju inte ens ihåg att ta mina egna mediciner, hur ska jag komma ihåg deras?

Bajs! Jag vill inte!
Man kanske kan fejka sin egen död i nån månad tills den nya bebisen kommer..?
Typ låtsas bli kidnappad, fast det hjälper väl iofs inte... Lär ju inte få mer föräldrapenning om folk tror att jag kolat vippen.

Skit, skit, skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0