Saknar brallor...

Brallan åkte till sin mormor för typ en halvtimme sen.
Ända sen dess har jag haft extrem huvudvärk!
Jag tror det är för att jag saknar henne så mycket, helt galet mycket!
Brallan ska sova hos min mamma inatt, för imorn ska vi upp tidigt och klödda med transport och hästar.
Vi tänkte att det var lika bra att Brallan fick sova där då, eftersom mamma ändå skulle passa henne imorn, så blir det ingen stress...
Men guuuuuuuuuuuuuuud, vad det känns tomt i huset utan henne!
Jag saknar min stora bebis jättemycket!
T.o.m så det gör ont i kroppen.

Men jag ska skärpa mig nu!
Snart ska jag träffa Heeli nere i Höör, så jag kan få mat.
Och sen ska jag soooooova och öva på att få ner min puls :)

Jag hörde förresten ett uttryck idag, som jag aldrig hört tidigare...
McLovin' stod bredvid mig och såg fundersam ut, helt plötsligt bara lös han upp(precis som om han kom på en idé) och sa:
"Jag ska nog stänga gylfen... Det är ju onödigt att släppa ut alla bananflugor, lixom!"

That's naaaasty!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0