Stickelistick!

Idag ringde en läkare hem till mig och berättade att jag kanske var sjuk i sköldkörteln...
Jaha, det var ju inte så ball, så jag skulle ta nya prover.
Och det gjorde jag!
Jag slängde in Brallan i bilen och for iväg till MVC, för att stickas i armen.
So now I play the waiting game!

Annars har inget speciellt hänt idag.
Jag har städat och fixat med försäkringskassan och massa såna vuxentråkigheter.
Har även fått halsbränna, om det nu är information som fångar ert intresse.

Jag har förresten bestämt mig för att sätta igång med meditering igen.
Sen jag fick Brallan har jag varit så stressad att jag inte haft ro till att meditera(vadå ond cirkel?), men nu när jag tvingats varva ner har jag faktiskt fått mer ro i kroppen.
Så nu ska jag meditera varje kväll igen.
Sköööönt! I loooooove it!

Tjo! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0