Utslagen födelsedag!

Min bebis fungerar inte som hon ska!
Hon vaknar VARJE natt vid 3-tiden och gnäller och gråter fram tills vi går upp kl 7...
Trots att vi tar upp henne i vår säng och trots att vi kliar henne på ryggen och trots att vi ger henne välling!
HALLÅ?!
Undra om man kan reklamera henne på BB, för just nu är jag så trött att mina tankar börjat skena iväg.
Har redan funderat på om man kan sätta ut en annons på Tradera, för då blir det ju en win-win-situation.
Denna mamman får lite mer pengar, så hon slipper köpa sina skor på City Gross.
Och en annan mamma som inte vill sova får som hon vill.

Men sen kommer man ju till den svåra biten...
Man kan ju faktiskt inte göra så, eftersom man älskar sina barn villkorslöst.
Man intalar sig själv att hon bara hade en mardröm och att NÄSTA natt kommer att vara heeeelt annorlunda!
Det är så man överlever dagen...
Men efter en veckas skrik varje natt tror jag inte på min egen teori längre, så nu intalar jag mig att om ca 1 år, DÅ kommer hon iaf kunna berätta varför hon är ledsen och DÅ kan jag trösta henne på rätt sätt.
Sweeeeeeet!

Men idag ska jag inte gnälla mer, för det är Brallans födelsedag! :)
Den stora bebisen blir 1 år idag, GRATTIS!

Hurra, hurra, hurra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0