Bakis och ny trehjuling.


Igår åkte vi till Harald Nyborg och handlade en trehjuling till Brallan, som hennes mormor betalade som en liten present.
Den är så cool! Svart och gul, med pingviner på.
Efter det åkte jag och Älvan hem till Emma, medans Brallan åkte hem till sin mormor och busade. Jag och Emma satt ute och drack lite gott och åt lax med jordgubbar(!!!), medans Älvan sov i vagnen.
Efter sin träning kom McLovin' och hämtade Älvan, så jag fick vara lite barnfri.
Vi bestämde oss för att det inte skulle bli så sent, för jag ska vara själv med barnen idag och Emmas lilla Tindra skulle upp tidigt till dagis.
Men vi glömde bort tiden och vid 2 var jag hemma.

Och idag vaknade jag lite halvdöd.
Bakfull är tydligen vad man kallar detta.
Lite pinsamt eftersom jag bara drack en cider, en öl och 2 glas vin igår.
Min kropp vaknade i morse och undrade vad fan detta var för nåt.
Typ: "Är vi sjuka, Sofia? Jag känner inte igen det här!"
Men efter en kaffe känns det bättre.

Nu ska McLovin' snart köra, så jag ska klä på mig var det tänkt!

Tjo!




Brallans cykel! :)


Kommentarer
Postat av: Diana

på den där drickan hade jag legat under bordet :/

2010-04-20 @ 12:07:17
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0