Blodbrist i min ensamhet.

Jisses Amalia!
Jag är helt slut...
Blek och trött är jag, efter en hel mogon med kaskadmens.
Helt sjukt! Snacka om att jag har blodbrist nu!

Det blev inget besök från arbetskamraterna idag, tyvärr.
Men en annan dag siktar vi på.
Lika bra är väl det om jag nu är helt trött.
Jag får väl sitta och tröstäta upp mina muffins istället...
Eller inte, eftersom jag gå på stenhård diet.
Suck!

Jag får vara supermamma istället och bara leka med barnen hela dan! :)
Wohoo!

Teaterapan Brallolilo har spökat ut sig(alldeles själv).

Älvan och jag busar.







Kommentarer
Postat av: Sofie

Ja, mycket tråkigt att det inte blev idag.

Men nu hoppas jag vi är på rätt väg, så det blir av snart! :)

2010-04-23 @ 13:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0