Fru Fruktsallad

Länge sen jag var här och skrev!
Sist var när vi firade 4-årsdag...
Det var en fin dag.
Först kom mamma och åt frukost med oss, sen grillade vi(jag McLovin' och barnen) och hade en liten picknick i trädgården.
Sen på kvällen överrskade McLovin' mig rejält!
Han stängde in sig i köket och var jättehemlig.
När han var färdig med sitt hemlighetsmakeri tog han ut mig i hallen, gick ner på knä och frågade:
"Vill du fortsätta vara gift med mig?"
Och så tog han fram en fin ring, som han pysslat ihop alldeles själv av ståltråd och en grön glasbit!
Sååå söt han är!
(Bilder på ringen, klicka på bilderna för större format.)

 

Igår gjorde vi inte så mycket.
Vi hälsade på Diana och hennes barn. Blev lite fika och bus.
Sen på kvällen var vi ute och gick en lång promenad till Maglasäte by och kollade på hästar.

Och idag har det varit full rulle.
Varit på BVC, hälsat på mamma, lekt på lekplats, handlat och sen kom Svärmonstret och lämnade paket till barnen.

Vi har även kommit fram till att jag ser ut som en fruktsallad...

"Ööch! Kolla min päronmage! Den ser verkligen ut som ett stort päron!"
"Neeejdå..."
"Jo! Och så har jag ett stort apelsinhuvud och typ banantuttar. Jag ser ut som en fruktsallad ju!"
"Men nej..."
"Jo! Och stora kycklinglår."
"Älskling, kyckling är ingen frukt..."
"Nä, men typ nån annan ful frukt då."
"Sellerilår!"
"Tack!"
"Glöm inte dina äppelkinder..."

Nu blir det filmmys!
Tjo!



Kommentarer
Postat av: mamma

visste inte att Dick var så kreativ att han kunde göra en så fin ring...

2010-04-08 @ 22:14:30
Postat av: H

Fin ring! Händig karl du har.

2010-04-08 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0