Galen tanta!

Igår var vi hos Emma och latjade.
Brallan och Tindra busade och jag red på Emmas häst, Zigge.
Det var nice.

Idag har jag och McLovin' möblerat om = Jag har bråkat!
Jag blir verkligen totalt störd i hjärnan när jag fått en idé.
Det ska helst vara färdigt innan jag ens kommer på idén.
Jag bestämde mig för att vi skulle flytta in datorn i Brallans rum och flytta in garderober i vårt sovrum. Jag skulle även trycka ner allt från doppresenter till lakan och gardiner i påsar och lägga upp på vinden.
Det kanske låter ganska enkelt och smärtfritt, men om man ska flytta saker med mig är det allt annat än just det, kan jag säga.
Jag står som en diktator och skriker och vrålar att alla runt omkring mig ska "sluta mesa och sätta fart".
Och om det inte går fort nog fräser jag: "Jag gör det själv!"
Varför gör jag då så, kan man ju undra...
Har vi bråttom? Nej. Har vi andra saker planerade? Nej. Måste det då bli färdigt på 3 minuter? Jaaa!
Jag blir superstressad av nån konstig anledning.
Nån som vill ha flytthjälp? Haha!
McLovin' är så van efter alla flyttar att han inte bryr sig längre, som tur är.
Men hur som helst fick vi iaf allt gjort och det blev bra.

Nu sitter jag i Brallans rum med ett glas vin, McLovin' tränar, Älvan(Eller Allan, som Brallan kallar henne) sover i gungan(som slutar fungera vilken sekund som helst. PANIK!) och Brallan snorar och plockar sönder vardagsrummet.

Nu ska jag förbereda inför läggningar och matningar, så det är färdigt tills McLovin' kommer in.
Det är jag skyldig honom efter min möbleringspsykos... Det och en skön massage.

Tjo!

Jag bjuder på lite nya bilder...

Brallan och Tindra på Brallans rum.



Älvan och Brallan-bilder.











Kommentarer
Postat av: Sandra

Finns inte nån som kan som en riktig man, dricka ÖL och åka hoj :)

2010-04-15 @ 21:25:23
URL: http://manhattanfromthesky.blogg.se/
Postat av: Diana

underbara bilder :)

2010-04-15 @ 21:52:30
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0