Gåsmiddag?

Idag var vi på Skånes djurpark igen.
Lika bra att titta in ofta när man har fribiljett.
Men nu orkar jag fan inte med det mer på ett tag.
McLovin' ska bara fota alla jävla djur heeeela tiden.
Och det är minsann inte en bild per djur.
Neeeejdå!
200 bilder ligger i kameran när man kommit hem därifrån.
Vad fan ska jag göra med 25 bilder på en oxe?!
Dessutom blev jag attackerad av en galen gås när jag försökte fika.
Jag fick panikkasta kanelbullar på den för att den skulle gå därifrån.
Problemet var bara att han(jag antar att det var en "han", eftersom den var så påstridig) fick ännu mer anledning att attackera mig när han fått smak för bullarna.
Hemska djur!
Jag gillar inte djur som kan väsa. Det är inte riktigt min grej.
Usch!

Andra saker jag gjort idag:
- Ridit.
- Ätit onyttig god mat.
- Kollat på Bröllopsfotografen.
- Blivit bajsad i handen av Älvan.
- Kollat Skogsturken på Youtube och skrattat ihjäl mig.

Nu ska jag sova!

Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0