Hyfs? vad är det?


Idag när vi stod och spottade på varandra i duschen fick McLovin' sig en tankeställare.
McLovin': "Tror du att andra människor gör sånt här?"
Jag: "Nej, normala människor håller inte på som vi gör."
McLovin': "Neej..."
Jag: "Vi får sluta med sånt nu. Vi får göra som andra människor gör istället."
McLovin': "Som vadå?"
Jag: "Typ klappa varandra."
Vi gjorde en deal. Där och då. Inget mer psychobeteénde.
Men det sket sig.
Direkt när vi kommit ut ur duschen började jag mobba honom för hans namn.
(Jan och Inger, vad hade ni emot er lilla bebis? Varför döpte ni honom till snopp?!)
Han svarade med att säga att jag var en douche.
Sen eskalerade allt till en dagisnivå och det slutade med att McLovin' sniffade på min axel och sa: "Du luktar kiss!"

Oh lord!
Jag antar att vi är ett hopplöst fall...
And I like it!




Kommentarer
Postat av: Diana

Dem kanske inte kunde engelska :)

2010-04-25 @ 21:51:17
URL: http://fotografdiana.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0