Jättebebis och hejdå.

Det blev inget tivoli igår.
Brallan hade feber och jag misstänker att även jag hade det.
Jag hade även sjuk huvudvärk och ville helst bara gräva ner mig.
Men efter lite pillerknaprande gick det över.
Issen var här en stund och drack kaffe och snackade skit.
Sen på kvällen kom McLovin's bror och hans flickvän, Heidi, hit.
Det var första gången vi träffade henne, så det var väldans trevligt!
Vi grillade och det råkade slinka ner 2 cider i min hals.
Mmmm...

Idag vet jag inte vad som händer.
McLovin' ska gå tillbaka till jobbet imorn, så vi får ju göra nåt speciellt.
Det är lite blandade känslor det där med att inte ha McLovin' hemma.
Det känns tråkigt att inte ha någon här hemma som kan stötta mig dygnet runt.
Och det har varit skönt att slippa tänka på tider som ska passas.
Jag kommer sakna min lille Snoppetoffsa.
Men samtidigt känns det såååå jävla skönt att han ska åka till jobbet.
Han har varit hemma i 1,5 månad och är man inte van vid det kan det bli lite problematiskt.
Typ som att man vill ha ihjäl varandra efter ett tag.

Brallan har föresten blivit en jättebebis.
Hon har varit så orolig på nätterna och kommit in till oss hela tiden och inte kommit till ro. Så nu har vi ett uppehåll med sovandet i eget rum.
Hon får sova i sin resesäng i vårt sovrum och det har faktiskt gått jättebra.
Hon har sovit nätterna igenom, så det får vara så ett tag nu.
Jag menar Älvan sover ju ändå i vårt sovrum, så då kan ju lika bra Brallan oxå göra det. Det är inte ju direkt som att McLovin' och jag har nåt privatliv, och vi kommer ju ändå inte att få det förrän Älvan blir större.
Jag kan förstå att Brallan tycker att det är jobbigt att Älvan är bebisen nu och jag tror inte att det hjälper att stressa henne till att "bli stor".
Hon får vara min bebis ett tag till! :)

Ojojoj!
Nu är Älvan arg, så jag får väl gå och vara mamma.
Typ byta en blöja eller nåt.

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Diana

sen när dick börjat jobba får ni gärna komma hit! :) barnen kan leka i sandlådan eller så kan vi gå en promenad! ja vad som helst :)

2010-04-19 @ 11:36:36
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0