Lördag-Söndag.

Igår var vi på tivoli.
Vi mötte upp Diana med hennes barn, Hampus och Nathalie, och Sara med hennes son, Benjamin.
Brallan åkte karuseller och hoppade i hopptornet. :)
Jag fick slita ut henne från hopptornet när tiden var slut, för hon skulle INTE därifrån. Men vi blev inte på tivolit så länge eftersom Brallan var förkyld.
Så vi åkte hem efter en timme ungefär och då kom Anna och Björn och hälsade på. Sen på kvällen blev det pizza och film.

Idag ska vi till tivolit igen, för vi har 2 biljetter kvar som vi inte bara vill kasta.
Vi ska träffa Issen där och kanske även Diana och hennes barn.
Blir ingen lång runda idag heller, för Brallan och McLovin' är fortfarande inte friska och jag vaknade med halsont i morse.

Vill ni se bilder från tivolit kan ni gå in på Dianas blogg(familjenjohanssson.blogg.se), för vi glömde såklart kameran hemma.
Och jag har fortfarande inte lärt mig att länka, så ni får stå ut med att skriva in adressen själv. ;)

Nu ska vi göra oss i ordning.
Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0