Lullabub.

Älvans kolik blir bara värre och värre.
Hon utökar sina skriktimmar varje dag, vilket jag tycker är mycket onödigt.
Men det är synd om henne, stackaren... Hon kommer inte till ro.
Så vi bestämde oss för att lägga (alldeles för mycket)pengar på "Lullabub" idag.
Det är typ fötter till spjälsängen, som vaggar sängen i olika lägen.
Den kan simulera tiden i mammans mage, mammans hjärtljud, en biltur, eller en båttur. Så nu blir det förhoppningsvis lite lättare att lägga ner henne i sängen när hon somnat.

Lullabub



Ja, det är vad vi har pillat med idag...
Nu inväntar jag bara mina mirakel-antikolik-droppar(Gripe Water), som jag beställde i början av april!

Ojdå!
Nu kallar Brallan på mig...
Vi ska leka!

Tjo!



Kommentarer
Postat av: Erika wilhelmsson

Fungerade dom?? Kram Erika

2010-12-05 @ 03:25:04
URL: http://Noonewantsforever.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0