Mys på uteservering med Pepps Persson!

Idag kom Sandra och kidnappade mig till Höörs reastaurang och tvingade mig att sitta på uteserveringen i kylan.
Det var den trevligaste kidnappningen hitintills!
Vi delade en räksallad och drack vars 2 öl ute i det vackra vädret(iaf enligt Sandra). Hon tvingade servitören att öppna upp uteserveringen och efter en kvart gick han med på det. Men Sandra fick hjälpa till att bära borden. Haha!
Så där satt vi sen med våra IKEAfiltar och bara njöt.
Jag trodde att jag såg Pepps Persson och vi började sjunga på Oboy... Fast med hemmagjord text:
"Oboy, vicket vackert väder, vinden blåser idag! Oboy, massa tunga filtar behövs och det gillar jag!"
Sandra sa att vi förmodligen såg ut som 2 alkisar som satt i sandaler och pimplade öl en onsdag, men jag föredrar att kalla det livsnjutare.
Hur som helst hade vi iaf skitkul och min kära vän bestämde sig för att ta med sig servitören till Kristianstad, eftersom han inte ville natta mina barn ikväll så att jag kunde följa med.
Men jag hoppas att dom får det kul iaf.
Sandra blev lite på lyset och vrålade: "Ring mig sen då!".
Då blev han lite nervös och sa: "Inte skrika..."
Hahahaa, jävla MONGOSandra!

Nu ska jag iaf ta hand om mina muffins som jag bakade innan idag, för på fredag får jag besök av mina arbetkamrater.
Jag gjorde citronmuffins med geisha och chokladmuffins med after eight.
Mumma!

Tjo!



Kommentarer
Postat av: mamma

så bra sofia..kommer in om i morgon o tar med mig lite muffins.. ska åka upp till Peter på fredag..

2010-04-21 @ 19:38:44
Postat av: Sandra

Men alltså HAHA! Detta var ju lite pinsamt.. RING MIG SEN DÅÅÅ! Hahaha, jag kan fan inte sluta garva nu!!

2010-04-23 @ 09:56:41
URL: http://manhattanfromthesky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0