Lördagsmys och fetdag.

Igår hade vi svulldag!
Det var ganska nice.
Svulldagen inträffar en gång i veckan och då får vi äta vaaaad vi vill!
Först träffade jag HeeliHöörs restaurang.
Jag åt en räksallad med fetaost!
Mmmmm...
Vi snackade skit och hade det allmänt trevligt. Det är alltid lika trevligt att träffa Heeli. Ett plus var att hennes mamma sa att jag inte såg ut som nån som har två barn, utan att jag såg väldigt fräsh ut!
Wow! 
Efter det åkte jag hem(med sjävlförtroendet i topp) och hämtade upp resten av familjen och åkte till City Gross. Vi köpte en godispåse(bland annat), ställde bilen på en parkering och gick och satte oss vi ankdammen.
Myyysigt!
Vi tittade på ankorna och en läskig tant
Tanten kom smygandes bakom McLovin' och väste: "Har du en cigg?"
McLovin' såg livrädd ut och sa: "Nej!"
Jag blev lite förvånad, eftersom vi faktiskt hade cigg och McLovin' är ju alltid så snäll annars. Men han var väl chockad, stackaren. 
Jag bjöd iaf den stackars damen med uppknäppta byxor på en ciggeluring och hon verkade lite gladare. Och därmed var McLovin' lite lugnare.
Men han proppsade på att vi skulle gå vidare, så det gjorde vi.
När vi kom hem beställde vi hamburgare och nattade barnen.
Sen var det mamma-pappa-time!
Vi kollade på Grizzlyman och gosade i soffan resten av kvällen.

Och nu sitter jag här med en Nutrilettsmoothie och försöker få kroppen att förlåta mig för alla sötsaker.
Senare idag blir det kanske djurparken.
Vi får se, för Brallan är inne i en period där hon bara gnäller och gråter heeeela tiden. Ingenting är bra! Det är ganska tröttsamt, kan jag säga.
Jag vet inte vad det är med henne.
Det är precis som om hon är övertrött dygnet runt.
Jag hoppas att det går över snart iaf.

Nu ska jag plocka undan lite och ta ut hunden, hade jag tänkt.
McLovin' sover och det gör inte barnen, så vi får väl se hur mycket som blir gjort.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0