Valborg.

Jag dricker kaffe...
Kaffe är bra!
Jag vaknade med halsont och det känns ganska onödigt.
Och Älvan är sur idag och det känns ännu onödigare.
Men då är kaffe min vän, min allra bästa vän.

Igår var jag och handlade min "mat"Coop.
När jag skriver "mat" så menar jag måltidsersättningar från Naturdiet.
När jag betalt och ramlade ut genom utgången blev jag påhoppad av Greenpeace.
"Vill du rädda hela världens hav?!"
"Ehm... Nej, inte idag."
"Men en annan dag kanske?!"
"Mmm... En annan dag... Kanske."


Och idag är det tydligen Valborgsmässoafton.
Det ringer ingen partyklocka i mina öron.
Snarare en sovklocka, en sån som Skalman har.
Men jag ska försöka att göra nåt vettigt idag iaf.
Just det, jag ska ju iväg till BVC med Älvan.
Vi missade hennes förra tid, superföräldrar som vi är.
Så det känns ju dumt att göra det igen...
Påminn mig!

Nu ska jag iaf dricka upp min vän och sen får jag väl måla i mina ögonbryn, så jag inte ser ut som ett brännskadeoffer.

Tjo!




Kommentarer
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

haha brännskadeoffer, det var något nytt det. jag ser väl också ut som ett sådant då om inte jag målar i mina bryn. de är lite sönderplockade med så lite ifyllning är ett måste.

2010-04-30 @ 11:05:13
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: sarah

Jag gömmer vår bvc tider hela tiden.. har jätte bra minne men jäääävligt kort hehe

2010-04-30 @ 12:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0