Vem är du?

Idag är det regn!
Tråkigt, vått regn.
Och jag ska förmodligen göra ingenting.
Skööönt!

Jag måste säga att jag har ingen aning om vem ni 50-60 läsare är, som är här inne varje dag. Jag vet vem ca 10 stycken är, men alla ni andra 50?
Ni kan väl skriva en liten kommentar då och då, så jag vet vem det är jag berättar för.
Det är fult att bara snoka, det vet ni väl? ;)

Men men...
Nu väntar mitt kaffe och min Älvan.

Här är en av anledningarna till varför Alva kallas för Älvan.
 
(Klicka på bilderna för större format.)



Kommentarer
Postat av: mamma

alva blir mer lik lilja för varje dag

2010-04-27 @ 09:00:28
Postat av: Diana

gud så söta öron :)



jag läser men det vet du väl redan :)

2010-04-27 @ 09:03:41
URL: http://fotografdiana.dinstudio.se
Postat av: Christina Liljenberg

Jag har följt din blogg från svettiga internetcafeer genom hela Asien, du skriver ju så förbannat roligt! Sen är dina barn så söta! blir liksom inga barn för mig på ett bra tag, då är det kul att läsa om dina. :)

2010-04-27 @ 12:34:52
URL: http://christinalilja.blogg.se/
Postat av: Emilie- Mamma till Liam

haha där fick jag svaret på det ja, jag har undrat varför hon kallades så...sötisen.



Jag är en av läsararna ifall du inte visste det =)

2010-04-27 @ 18:36:10
URL: http://grese.blogg.se/
Postat av: Frida Carlsson

Läst din blogg ett tag nu. Du skriver om sjukt roliga saker ibland. Det är kul att läsa om hur vardagsliv med 2 barn, djur och hus fungerar. Känns som att det inte alls var längesedan som vi hade maskerad var och varannan helg! :)

2010-04-27 @ 18:50:08
URL: http://funfriday.blogg.se/
Postat av: Anna

Det e alltid lika kul att titta in i din blogg!! Skön avkoppling efter tentan som jag skrev idag. Vi får ses snart! Kram

2010-04-27 @ 19:13:47
Postat av: Zandra Flink

Älskar din härliga humor och ditt underbara sätt att uttrycka dig:) men du vet redan att jag är en trogen lärare! Kramar

2010-04-27 @ 23:08:27
Postat av: Nina Nilsson

Har läst din blogg väldigt länge nu faktiskt, minst ett år iaf tror jag;P dina kommentarer o inlägg är helsköna o får en till en massa skratt=) så fortsätt så, efter dryga dagar på jobb är detta riktigt avkopplande=)

2010-04-28 @ 23:00:35
Postat av: Sandra Persson

Ser ut som att många "smygläsare" är gamla klasskamrater, och så även jag ;) Hittade bloggen när du postade den på facebook nån gång, sen var jag fast. Du har så roliga inlägg med din härliga humor :D Don't ever stop! Kram

2010-04-29 @ 08:15:35
URL: http://sandrameds.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0