AB's sovpåse!

Jag har sytt en mysig sovpåse till Antonio Banderas.
Ja, jag kallar bebisen i magen för Antonio Banderas(eller AB).
Varför?
För att det är ett jätteroligt namn!

Jag tog ett gammalt duntäcke och klippte lite i det, sen sydde jag lite på måfå.
Resultatet blev ändå rätt okej.
Jag ska göra en till, av den andra halvan av täcket.
Dom är himla bra att ha.
Bebisen känner sig varm och omfamnad, och den är superpraktisk i vagnen.
Bara att bädda ner bebisen i sovpåsen och slippa bökiga ytterkläder.

AB kommer att bli så glad! :)





Nallen gillade den iaf!


Kommentarer
Postat av: Emilie

men wow den där sovpåsen måste du bara visa steg för steg hur du gör, en sån där vill jag också sy till Liam till hans vagn, de sover ju utomhus på dagis i vagnar...även vintertid så en sådan hade varit super ju =)

Och ett stort grattis till bebisen i magen, är det en kille eftersom du skriver antonio ?

2010-08-29 @ 20:11:38
URL: http://grese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0