Avslöjandet!

Idag har jag varit hos min syster.
Hon hade lycktas stuka foten rejält, den klanten, så jag åkte dit idag för att trösta lite.
Passade även på att gå ner till mamma, när jag ändå var i the neigbourhood.
Efter det åkte vi hem, och då kom grannen på oväntat besök, med en bit smörgåstårta.
Himla trevligt med såna grannar!
Så vi satt här en liten stund och snackade lite bebisbajs, och annat viktigt, medan Brallan bankade Tages(grannens son, 9 mån) huvud i en pall.

Nu kollar BrallanAlvin och gänget, och Älvan sover.
Så jag ska bara vila, för jag mår inte bra idag...
Känner mig sjuk.
Men snart kommer en av mina killkompisar.
Ni vet han som ska ha barn, så jag får allt piggna till.
Jag har fått klartecken att berätta vem han är, så det kommer nog en bild ikväll eller imorn!
Spännande!

Men nu blir det soffläge en stund!
Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0