Hemmadag.

Idag har vi inte gjort så mycket.
Brallan och jag har busat, och kollat på Planet 51.
Och min lilla Älva har haft feber, efter vaccinationen igår.
Stackars liten.
Vi skulle egentligen lekt lite med Mia och hennes killar, Adrian och Elias.
Men eftersom Älvan hade feber, så stannade vi hemma.
Jag fick iaf tvättat 2 maskiner, och städat.
Eller... Fick och fick...
Jag fick ju göra det själv.
Barnen är ju inte så pass stora att jag kan göra dom till mina städrobotar... Än.

Men men...
Nu ska jag mysa lite med McLovin'.
Han är verkligen en riktigt underbar snygging!
Jag ska kanske t.o.m peta lite på hans penis ikväll.

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Ida o Melvin

Du skriver verkligen ut allt ;o)

Din blogg e grymt kul att läsa =)

2010-08-09 @ 09:22:53
URL: http://idachristensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0