IKEA-dag!

Som ni kankse märker, så är jag inte så superpigg på att uppdatera bloggen.
Det beror helt enkelt på att jag svettas och är arg.
Det är varmt och jobbigt, och jag misstänker att jag har kommit i klimakteriet.
Så ligger det till!

Men idag tog jag tag i mig själv, och åkte med McLovin' och barnen till IKEA.
Vi shoppade loss till flickorna, och passade på att köpa sånt praktiskt som man måste ha...
Typ tvättkorg, lådor, glödlampor, och en takkrona.
McLovin' menade på att det sistnämnda inte var ett måste. Men vad vet han?
Han tror att att jorden är platt, och att sångaren i Kent heter Kent.

Hur som helst, så har vi varit duktiga!
Jag har t.o.m pratat med banken, om att ta bygglån på huset.
Vi hade tänkt fixa till detta huset, eftersom vi inte verkar få det sålt.
Vi tänker såfall bygga fler rum, fixa pool, byta kök, lägga om golv, fixa badrummet, tapetsera om, fixa gäststuga, och lite annat trevligt.

Det var allt för idag!
Tjo!




Kommentarer
Postat av: Diana

tjena pinglan =) har man varit på ikear alla skriva ikeadag- annnars får man det inte haha :)



jo vi var på ikea idag... runt ett tiden- och så åt vi där och shoppa och sen åkte vi hem vid fyra typ! när var ni där? Hoppas ni hittadeallt ni skulle ha :)

2010-08-05 @ 09:04:23
URL: http://familjenjohansssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0