Marknad!

Här sitter jag med ett glas vin, gott folk!
Jodåsåatteeee...
Idag har vi varit på kalas.
Adrian fyllde 3 år igår, så vi blev ditbjudna för att gratta idag.
Det var himla trevligt.
Brallan sprang runt och åt allt hon hittade. 
Men hon såg lite väl sugen ut när hon tittade på kaninen, så jag stängde hans bur. Hade nog blivit tråkigt om Brallan käkade Adrians kanin på hans kalas.

Efter kalaset gick vi en sväng på marknaden, innan vi åkte hem.
McLovin' skulle ha sina äckliga marknadskarameller.
Jag hatar marknader!
Alla går runt med klister under skorna, och är allmänt sega.
Men det värsta är nog ändå alla barnvagnsmaffior, som parkerar barnvagnar på rad över hela gatan.
Måste man bli helt egocentrisk bara för att man fått barn?
Nej, jag bryr mig inte om att din bebis är söt. Jag blir ändå sur, om du ställer honom i vägen för alla andra, med din vagn.

Det var allt för idag!
Nu ska vi mysa i soffan.

G'natt!

Isch, det bränner ganska mycket i halsen...
Jag tror att vinet är lite jäst, faktiskt.
Tur att det är McLovin' som har natten inatt.


Såhär ser Brallanbus ut, när hon har druckit jäst välling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0