PAPPAN AVSLÖJAD!

Här är han!
Min bäste vän, som ska bli pappa... Igen.



Visst är han söt? :)

Vi fick reda på det för ca en vecka sen.
Vi hade bestämt oss för att börja försöka få ett barn till.
Ta det lugnt och inte stressa, var vårt motto.
Vi tänkte: "Den kommer när den kommer".
Och vipps, så kom den! :)
Vi hade ingen aning om att det skulle gå så snabbt.
Töserna har ju tagit tid på sig, innan dom hittat in i magen.

Vi skulle egentligen inte berätta det förrän efter inskrivningen, men jag börjar bli trött och må illa nu, och vill inte ljuga om att jag är sjuk osv.
Det är oxå därför mina eksem och min herpes är jättehemska just nu, och jag får ju inte ta mina kortisonsalvor, eller munsårssalvor.
Huden blir konstig av alla hormoner.
Men just nu skiter jag i det, för jag är så lycklig!

Jag har världens finaste tjejer, en underbar man, och en bebis i magen.
Jag känner mig väldigt lyckligt lottad.

<3



Kommentarer
Postat av: madde

oj en till haha! stort grattis till er:D

2010-08-28 @ 00:15:47
URL: http://metrobloggen.se/madeleines
Postat av: emelie

Grattis! :)

2010-08-28 @ 00:35:55
Postat av: Ida o Melvin

GRATTIS =)

2010-08-28 @ 10:32:03
URL: http://idachristensson.blogg.se/
Postat av: Therése

Grattis :)

Ni ville ha en stor familj, hur många barn önskar ni er?

Grattis än en gång!

Kram

2010-08-29 @ 20:43:39
Postat av: aldi

wow, en till?! =) Mega Grattis!

2010-08-30 @ 14:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0