Sovmorgon.

Idag var det min tur att ha en välbehövd sovmorgon!
Jag sov till kl halv tio!
Så skönt!
Jag kommer ihåg tiden, då det var tidigt att gå upp klockan halv tio.
När man sov till klockan 12, och vaknade utvilad, utan barnskrik.
Fast förr vaknade jag iofs av min mammas vrålande, så detta är ändå bättre.

Nu sitter jag och äter yoghurt...
Eller rättare sagt, Brallan äter upp min yoghurt, medan jag tittar på.
Kanske är så man går ner i vikt.
Jag har nämligen gått upp sjukt mycket i vikt sista tiden, så jag behöver verkligen banta bort, typ halva mig. Jag tror att det har att göra med all stress, som varit med hus och skit.
Men nu är det nya tag!
Massa frukt och grönt, och framför allt INGEN skräpmat!

För övrigt har jag inte gjort så mycket idag...
Klockan är iofs bara 12, men ändå.
Jag har städat och tagit en ISKALL, skön dusch.

Jag har inget att göra idag...
Nån som vill leka?

P.S
Viktoria
hade rätt svar på frågan i inlägget: "Kan ni gissa?..."
Det var min huuuuud.
Scaaarrrry!



Kommentarer
Postat av: Viktoria

Kanske lite scary också att jag vet vad det är! haha =0)



2010-08-02 @ 14:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0