Wendysdag.

Älvan är vaken, Brallan är vaken, och det innebär automatiskt att jag är vaken...
Älvan vaknade vid 7, men jag satte igång hennes mobiltjofräs, med ljud och ljus, så hon låg där ett tag till och tittade.
Men sen efter nån sekund vaknade Brallan.
Det gick dock att distrahera henne lite, genom att låta henne sitta i vår säng och trycka/slå på McLovin'. Så en halvtimmes extrasömn blev det.
Skönt... Iaf för mig.

Idag är McLovin' ledig.
Det blir nog bara till att ta det riktigt lugnt och skönt i soffan.
Men jag ska först försöka få tid till att träna lite, innan jag väcker McLovin'.
(Den som har sovmorgon får sova till 10 - 10.30.) 

Och nu över till gårdagen.
Igår var jag och barnen hemma hos Emma och Tindra en stund.
Tindra och Brallan lekte som hysteriska tokar, medan Emma och jag drack kaffe.
Det var riktigt trevligt.
Innan vi åkte hem fick barnen fick jättefina födelsedags-/namngivningspresenter.
Brallan fick en tågbana, och Älvan fick en barnbok och en nalle.

Oj, nu blev Älvan trött igen.
Får nog gå och somna henne.
Men men, jag är ändå färdigskriven.

Vi ses!
Tjo!

P.S
Klia er inte i röven med hjälp av en duschborste, om ni har hemorrojder.
Det är en väldigt dålig idé. Det gör liksom bara ont.
Jag provade igår, och det är inget jag rekomenderar.
Och eftersom jag har handsprit hemma, får man ju i stort sett räkna mig som läkare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0