Shopping och bankdejt.

Idag stack vi till Lund, för att fixa min bankdosa, som Brallan hade spärrat.
Det slutade med att både jag och McLovin' fick vars en ny!
Tjusiga är dom.
Fast McLovin' tycker att dom är "gay".
Men hur en liten internetdosa nu kan vara gay, vet jag inte.

Jag passade även på att gå i på Whoops.
Sandra hade köpt en jättefin spetsklänning där, som jag oxå ville ha, fast i en annan färg. Och alla var ju på rea, utom såklart den svarta, som jag ville ha.
Men jag köpte en annan svart klänning, och en snygg kofta till vintern.
Allt för samma pris som klänningen skulle kostat.
Men när vi kom till bilen var jag inte nöjd.
Jag och McLovin' bestämde oss för att jag fick köpa den andra svarta, som jag egentligen ville ha, fast att den inte var på rean.
Så jag sprang iväg till affären, och frågade om jag fick byta.
Då sa kassörskan:
"Javisst! Och du kan t.o.m få den för halva priset, för jag hade precis tänkt sätta den på rea."
Jag blev helt överlycklig! Vilket timing!
Jag är fortfarande helt exalterad!
Jag har berättat historian för McLovin', om och om igen.
Men han är inte alls lika ivrig som jag, konstigt nog.
Hmpf!

Här är bilder på underverken!



Och jag bjuder även på bilder på två andra underverk!
Jag är inte snål, jag!



Nu ska jag laga mat.
Spagetti och köttfärssås, blir det idag.

Tjo!

Förresten!
Är mina bilder, som jag lägger upp, väldigt mörka?
Dom ser bra ut i kameran, men när jag lägger in dom i datorn blir dom mörkare.
Men om ni inte tycker att dom är mörka, är det förmodligen vår skärm, som spökar med färgerna.
Släng iväg en kommentar, så jag vet!


Kommentarer
Postat av: Diana

nej dessa bilderna varf perfekta :)

2010-08-17 @ 11:27:06
Postat av: mamma

de en riktig storasyster det !!! eller hon vill ha maten

2010-08-17 @ 12:27:08
Postat av: Anonym

Bilderna ser jätte söta och fina ut!

Snygga klänningar!

2010-08-17 @ 15:17:09
Postat av: Sofia

Japp, för mig är de tyvärr också lite mörka... Ser till exempel inte riktigt hur den svarta klänningen ser ut, är bara "svart" om du förstår vad jag menar. ;) Tack för en rolig blogg förresten!

2010-08-17 @ 19:50:02
Postat av: Viktoria

Bilderna ser bra ut! Både de här och de som du mailade till oss!

2010-08-17 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0