Garanti + Städmani = Sexologi.

Inatt gick vår lullabub sönder!
Paniken växte i huset...
Hur ska vi göra nu?! Vi köpte ju den på blocket! Har vi kvar kvittot? Vi överlever inte utan den! Finns det garanti på den?! FINNS DET GARANTI?! VAD SKA VI GÖRA?! MEN SVARA DÅ, MÄNNISKA! VAD SKA VI GÖRA?! AAAAAHHHH!
Jodå, gott folk.
Vi hade sparat kvittot, som dom gamla ägarna hade lämnat till oss.
Och visst gällde garantin!
Så vi åkte in och fick en ny, helt gratis.
Höhöhö...
Vi betalade 800:- för den på blocket, och den kostar 1495:- i affären.
Vi fick alltså en helt ny för 800:-!
Jag borde fan köpa en trisslott!
Först klänningarna, och nu detta!
Galet!
Jag är typ som en liten pyssling.
En gravt överviktig pyssling, med hängröv... Men ändå.
Jag sprider tur runt mig, var jag än går.
Nån som vill hyra mig över en dag?
Jag kan spotta på era tärningar, när ni spelar Yatzy.

Men hur som helst!
Pyssling, eller inte...
Vi begav oss iaf till Malmö, för att hämta vår nya lullabub.
Jag passade även på att roffa åt mig ett nyckelskåp inne på Jysk, och ännu en förvaringskorg åt flickorna.
Jag tror att jag börjar bli lite av en samlare...
Typ en sån samlare, som köper förvaringslådor åt saker som man inte har råd att köpa, eftersom man bara köper förvaringsgrejer, åt sakerna som man inte har.
Det är fan illa!

Berättade jag förresten att jag köpte en ny dammsugare?
Min gamla började ju brinna!
Ja, brinna!
Helt sjukt. Sånt händer liksom bara i filmer, eller hemma hos oss.
Ni kan ju tänka er hur jobbigt det har varit för denna städmaniska idioten, att leva utan dammsugare, i typ 1 vecka.
Jag blev helt överlycklig, när McLovin' premiärsög med den.
Jag fick nog en liten städorgasm.
Mmmmmmm... Renhet!
Det är grejer det!

Men nu ska jag inte sitta här och bli smygkåt...
Jag ska ta en dusch, och rota igenom kylen efter nåt ätbart.

Ha det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0