Helt osammanhängande!

Jag har huvudvärk.
Drygt, tycker jag!
Men skit samma, för barnen i Afrika har det värre. Eller hur?
Jag hatar förresten det uttrycket...
Så bara för att barnen i Afrika har det svårt, får inte jag gnälla över min migrän?
Hmpf!
Jag har iaf inte en massa grannar i hyddan bredvid, som tar hand om mina barn, när jag mår dåligt.

Men över till infon om dagen.
Jag har lekt med Emelie idag.
Vi åkte till CG och handlade mat. Så man kan nästan säga att vi hade en middagsdejt. En himla dyr middagsdejt, var det.
1000 svenska riksdaler.
Det sved i plånboken.
Men man får se det från den ljusa sidan. 
Nu slipper jag släpa runt på min plånbok, eftersom mina pengar ändå är slut.
Skööönt!
En sak som inte är skönt, är att McLovin' jobbar heldag idag...
Och resten av veckan med, för den delen.
Åker på förmiddagen, kommer hem långt efter barnens nattningar.
Känner mig ganska singel.
Det känns lite coolt, faktiskt!
Typ Erin Brockovich.

Just det!
Min mamma var oxå här idag!
Hon kom hit för att lämna saker till barnen, och åkte hem med 5 tomater, en halv gurka, och ett trosskydd. Jag hade lyckats handla dubbel uppsättning av grönsaker, så jag bjöd min mor på lite nyttigheter.
Trosskyddet vet jag inte om det är så nyttigt, men det är iaf asbra.
Jag stod och packade upp mina varor, medans jag lovordade mina fina alldays, så mamma var tvungen att testa.
Åh, jag är helt förälskad i mina trosskydd.
Det är dom bästa jag någonsin haft.
Dom är liksom en del av familjen nu.
Och dom luktar gott, till skillnad från min man!




Men nog om det!
Nu ska jag duscha av mig CG-lukten, och bädda ner mig i soffan.
Jag kanske t.o.m äter lite citronfil.
Det är min nya grej... Citronfil.
Känns sådär hippt och häftigt att äta fil med citron i.
Jag vet... jag är lide cool.

Tjo!




Kommentarer
Postat av: Christina

Hahaha, jag har läst att du har skrivit CG innan och alltid tänkt på Centiliter Gram och då blivit lite förvirrad. En tvåbarnsmamma hänger kanske inte på lilla torg på vardagskvällar sådär ofta liksom.. Först NU kopplade jag var det betydde!

Ja, det var det, ville bara berätta om min förvirring. :P

2010-08-19 @ 10:26:02
Postat av: marran

ja vad var det jag sa. det är de bästa trosskydden men du ville ha dem billiga på CG :D haha

2010-08-19 @ 10:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0