Helgen!

Helgen har bara flugit förbi...

I lördags kom Gustavo, Malin och Belle hit, på lite fika.
Det var mysigt som tusan.
Barnen lekte lite och bråkade om Älvan.
Kan inte vara lätt att vara så populär!
När dom åkt hem, åkte vi till Svärmonstret och åt mat.
Sen blev det myskväll hemma.

Igår kom Marran hit.
Vi lagade mat och kollade lite youtube-klipp.
Fan vad deprimerad jag blev när Brallan skrek, "MAMMA!",när vi kollade på denna hemska videon.
Jag dog lite innombords.



Jag blir nästan lite rädd när jag ser min mage.
Det pekar utåt och är hård... Redan!
I vecka 6! 
Och jag har gått upp 2 kilo på 2 veckor, fast att jag har ätit nyttigare än innan jag blev gravid. Man kan ju hoppas att jag bara samlar på mig vätska, så att det inte är tvillingar som ligger i magen.
Men det kan ju vara för att jag var gravid för 5 månader sen, och kroppen inte hunnit ställa om sig än.
Vi kan ju hoppas.
Men men... Det återstår ju att se.

Idag ska vi nog till djurparken.
Brallan ska rastas och McLovin' ska fota djur.

Jag slänger in en bild på den nya bebismyspåsen(för nyfödda).
Jag blev verkligen inte nöjd med den, men det var ju första fösöket, så man kan ju inte förvänta sig allt för mycket.
Jag ska göra en ny, när jag köpt mer tyg.
Jag ska prova att ändra modellen lite, för denna blev inte alls som jag tänkt mig.






Kommentarer
Postat av: marran

alltså varje gång jag ser det klippet känns det som om jag vill kräkas lite. det är något av det värsta jag sett :S Kan du hålla dig? haha

2010-09-08 @ 21:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0