Visning... Igen.

Idag har jag och barnen lekt med Emma och Tindra.
Vi gick en runda runt vaxsjön och fikade efteråt.
Tindra badade, medan Brallan mest tjurade.
Hon hade minsann ont i fötterna och tänkte inte gå på nån äcklig sand!
Det är en bestämd dam, det där.

Efter lekstunden åkte vi hem igen, för att städa och fixa inför en husvisning.
Svärmonstret kom hit och lekte med Brallan i trädgården under tiden.
Det var jäkligt omotiverande att städa inför en visning vi inte ens ville ha.
Men mäklaren gjorde en gratis förvärdering på vårt hus, så vi kunde inte direkt säga nej. Vi behöver ju en förvärdering för att kunna ta bygglån, så vi kan renovera. Är han så snäll att han ger oss den gratis, kan han ju faktiskt få visa vårt hus en sista gång.
Vem vet... Dom kanske vill köpa det.
När alla hade gått slängde jag och Svärmonstret oss i soffan, och konstaterade att vi förmodligen inte skulle orka resa oss igen.
Men vid 7 nattade vi Brallan, sen pös hon iväg hemåt.
Efter det åt jag och McLovin' lite kvällsmat, innan han stack iväg för att handla hundmat.

Nu ska jag krypa tillbaka till soffan och vila mina förstörda knän.

Tjo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0