Äckligt snygg!

Igår försökte McLovin' "få igång" mig.
Ja, ni har helt rätt. På det snuskiga viset.
Ni förstår, killar, man måste mer än att bara ta på kvinnans boppar för att kvällen ska vara säkrad.
Iaf så närmade sig Mclovin' mig och sa:
"Du är så vacker."
Jag, som just nu känner mig som en överviktig flodhäst, frågade:
"Du tycker inte att jag är äckligt fet då?"
Då svarade ha så galant:
"Nej! Jag tycker att du är äckligt snygg!"
Eeehm... Jag vet inte om jag ska ta det som en komplimang.
Hahahaha. Äckligt snygg?!
Men jag är nog hellre "äckligt snygg" än "trevligt ful".




Kommentarer
Postat av: Mette

hahaha åh jag älskar din blogg!



Min kille gav mig ett nytt smeknamn igår, "min lilla saltgurka".

Osäker på hur det ska tolkas?

2010-12-31 @ 10:46:07
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0