Änglaberlocker och barnavkt.

Igår hämtade jag min lillebror.
Han var här till idag och lekte lite med Brallan, så jag kunde göra köttbullar.
Och vilka goda köttbullar det blev!
Farmors recept.
Jag skulle behöva göra fler, men min fläskfärs är slut och jag vill inte ge mig ut i snöstormen med barnen för att köpa mer.
Det får räcka helt enkelt!

Älvan är gnällig idag. Hon kryper runt och är missnöjd över allt i hela världen.
Men jag hann iaf göra klart min beställning på änglarna, innan jag blev totalt uppgiven.
Älvan satt i sin barnstol bredvid mig och skrek som en stucken gris.
Mysigt.
Såhär blev resultatet.
5 små änglaberlocker(månsten) till ett armband. 1 för varje barn.


Nu ska jag göra lite kaffe.
Städningen är avklarad och tvätten hänger på tork.
Man hinner med mycket när lillebror kommer på besök!

God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0