Hur tänker ni?!

En sak som jag undrar över är hur folk kan kritisera små barn.
Man hör till höger och vänster om folk som får höra att deras barn är fula, tjocka, elaka osv osv.
Hur tänker folk där?
Vi har bland annat fått höra en massa kritik om att våra barn har napp.
"Öööörrrk, vad är det för äckligt du har i munnen?"
"Ska du ha den i munnen vill jag inte fota dig!"
Även om det inte är så hemskt som att höra att ens barn är elakt är det ändå inte okej. Det är små oskyldiga barn!
Min kompis fick höra att hennes son var ful.
Hur tänker ni?!
Skärpning!
Tänk om nån skulle säga till en vuxen människa:
"Ska du ha den fula tröjan på dig vill jag inte att du ska vara med på fotot."
Hahahaa, det hade nog inte varit så uppskattat!

Jösses! Vad händer med världen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0