Namnsmycken!

Mina tags har kommit.
Ett halsband eller armband med 1 tag + valfri sten och läderband kostar 80:- styck. Jag har månadssten till: Oxen, tvillingarna, kräftan, skorpionen, skytten, vattumannen och fiskarna. Men man kan få vilken sten man vill.
Vill man sen köpa till fler tags med sten till sitt halsband/armband kostar dom 40:- styck.

Här är min provtag.


Mina olika tags ser ut såhär.

Ringar, hjärtan(stora och små), rektanglar(stora och små).
Ringarna passar bra till armband och man kan skriva 2 namn eller namn och datum.


Vill ni beställa smycken kan ni maila mig på [email protected].


Kommentarer
Postat av: Diana

Har många bokstäver får man plats med?

2010-12-08 @ 23:43:43
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0