Redhead.

Jag har förresten lagt i en röd hårfärg i håret.
Jag har ju haft rödbrun toning innan, men eftersom jag tonar det ca 1 gång/mån så mättas den röda färgen, så det blir mer brunt än rött till slut.
Men nu la jag i en helt röd färg, så det blev mer rödbrunt.
Såhär blev resultatet.
(Jag vet. Jag ser lide bajsnödig ut på bilden.)

Jag blev rätt nöjd! :)
Jag vill egentligen ha det mer (mörk)rött, men det går inte att få det i min mörka färg utan att bleka håret först.
Och det vill jag inte.

Vet ni förresten att jag egentligen är blondin?
Det är inte många som tror det eftersom mina ögon är mörka.
Bara lite kul(eller tråkig. Beror på hur man ser det) fakta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0