Piggelin.

Igår när jag skulle gå och lägga mig vaknade Älvan och skulle UPP.
Varför? Varför ska en bebis upp kl 23? Det fattar inte jag.
Men hon gör sådär väldigt sällan, så vi tog tog henne en stund.
Dessutom håller hon på att få 2 nya tänder, så hon har det lite besvärligt.

Hon blev helt överlycklig!
Typ: "Wow, jag får vara uppe när syrran sover!"




Jättegulligt, men jag vill inte att det ska bli nån dum vana.
Haha. Jag försökte först ta in henne i vår säng, men det var totalt livsfarligt.
Hon hoppade på mig, drog mig i håret, försökte krypa ur sängen, you name it.
Hon hade verkligen myror i brallan.
Älskade knäppa bebis.

Idag kommer Svärmonstret och Heidi + Thea hit och fikar.
Sen ska jag lämna Brallan hemma hos min mamma för övernattning.
Jag gillar inte att vara utan barnen, men Brallan tycker att det är så kul hos sin mormor och hon behöver bli lite bortskämd.
Älvan behöver ju få all vår uppmärksamhet med ibland.

Oh, scheisse!
Jag får avbryta här.
Älvan har bajsat jag-håller-på-att-få-tänder-bajs.
Jag tror jag dör.

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Mette

HAHAHA SOFIA! T.o.m djuren ser helt döda ut. Dom ba "vi vill sova det är mitt inatten."

2010-12-13 @ 15:53:14
URL: http://gsomigpunkt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0