Julen.

Igår var det julafton.
Vi firade här hemma med McLovin's mamma och bror + flickvän och bebis.
Massa god mat och fina paketer blev det!
Älvan var helt förälskad i tomten, medans Brallan var lite mer skeptisk till den äckliga gubben med gummiansiktet.
Jag lägger upp lite bilder istället för att beskriva kvällen. Mycket roligare om man kan se det.

Julafton.
Pepparkaksbarnen.

Dennis och Brallan öppnar paket.

Heidi och Thea.

Dexter fick oxå paket.

Barnen och tomten!



Farmor kramar tomten.

Brallan
och farmor.


Juldagen.

Brallan bygger torn.

Älvan i sin nya pandadräkt.



Snart kommer min mamma och Peter hit och lämnar av ett lass med paketer och äter lite julmat, så jag får skynda mig.

Ha en fortsatt God Jul!




Kommentarer
Postat av: Sandra F

Du har så söta flickor min vän!!!<3

2010-12-25 @ 18:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0