Lördag.

Igår var familjen Dahlman här.
Vi kollade på Shrek - Nu och för alltid och åt hämtemat.
Myyysigt!
Jag glömde såklart att ta kort på den söta familjen!
Malin är oxå gravid. Hon är några veckor före mig.
Så våra bebisar kommer att vara i samma ålder, precis som Brallan och Belle är. 
Rooooligt! :)

Igår gjorde jag även ett nytt smycke.
En skyddsängel med en rosenkvarts.


Idag blir det städning och bakning.
Ikväll har jag bjudit hem lite gamla tjejkompisar, så vi får se hur många som dyker upp.
Det brukar inte klaffa med alla, tyvärr.
Men så är det ju när man är utspridda lite överallt och folk jobbar/pluggar.

Lite smycken ska jag oxå försöka hinna med idag.
Bara så att ni alla vet så kostar mina halsband och örhängen 50:- ifall ni är intresserade av att köpa julklappar till någon eller kanske något till er själva.
:)


Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Malin Dahlman

Tack för igår =)

Hade jättetrevligt precis som vanligt =)

kramar

2010-12-05 @ 10:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0