Är detta verkligen vad du vill?

När man är gravid blir folk runt omkring en helt plötsligt väldigt störiga.
Jag får heeela tiden höra hjärndöda frågor som:
"När hade du tänkt föda nu då?", "Har du tänkt gå över tiden denna gången med?",
"Ser du fram emot att få ett barn till?"
Eeeehhh... What?!
"Nä, jag ser inte fram emot fler barn, usch!" Är det ett svar dom förväntar sig eller?
Hahaa, så dumt!
Tror folk att man skaffar fler barn om man inte vill ha dom?
Och jag kan dessutom inte bestämma när jag ska föda eller om jag ska gå över tiden. Visst hade det varit sjukt smidigt, men det funkar inte riktigt så.

Idag fick jag frågan om när jag "hade tänkt föda" av självaste BARNMORSKAN!




Kommentarer
Postat av: Zandra F

Ja gud vad sjuka människor är egentligen,kom o tänka på de inlägget du skrev om "tjockis"!! jag blir så jävla sur när mamma säger tjockis till mig hela tiden o hon slutar inte heller fast ja säger till henne...

De är inte ok o kalla mig tjockis,man är väl inte fet bara för man har bebis mage? och om man varit de så är de väl inget som är kul att höra hela tiden:(



Jag älskar dina inlägg,som är så jävla uppriktiga o sanna!! De finns alldeles för få människor som dig :) Tycker de är underbart att du är så öppen o ärligt!!Såna människor gillas mycket av mig :) Hoppas din bebis kommer snart :) För du har väl tänkt föda den;)? eller du ska ha kvar den i magen i all evighet haha!!? Korkade frågor o människor finns de tyvärr alldeles för många av!! Kram på dig

2010-02-25 @ 14:39:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0