Auf wiedersehen!

Här sitter jag!
McLovin' somnar Brallan...
Jag ville inte vara med på nattningen ikväll, för jag är ledsen på McLovin'
(för ovanlighetens skull).
Idag är jag ledsen på honom för att han har snäst mot mig, varit otevlig och okänslig, osv osv...
Det blir nog en kortare lista om jag räknar upp varför jag inte är ledsen, men jag kommer inte på nåt. Så kort är den!
Han tycker att det är jag som överdriver och är överkänslig, men så är det ju självklart inte!
Varför skulle jag göra det..?

Hmm...
Han har varit där inne ganska länge nu.
Jag tror att han har somnat på golvet!
Skönt för mig som får hela sängen för mig själv, mindre skönt för honom som kommer vakna med nackspärr! :)

Nu säger jag iaf adjö och go'natt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0