Batman? Nej, Fatman!

Här sitter jag och äter Cherios, bloggar med en hand och studsar ett livligt barn i knät. (Ja, jag har tidigare glömt nämna att jag är Wonder Woman.)
Hur som helst, så vet jag inte vad jag ska göra idag.
Jag vet att jag borde handla, borde duscha, borde gå ut i snön med Brallan och leka duktig mamma, borde gå en lång runda med Dexter, osv osv...
Jag borde göra en jäkla massa, men risken finns att bara en av dom sakerna blir gjorda och inte fan kommer det bli att gå ut i snön.
Usch, vad jag är lat!
Förra veckan frågade barnmorskan vad jag gjorde för att hålla mig igång och jag kunde inte annat än att skratta åt henne och vråla: "Hahaha, du tror att jag gör annat än att sitta i en fotölj?! Med denna magen?! Hahahahaa!"
Det ser ju ut som jag väntar tvillingar!
Magen ligger långt över kurvan och bebisen är stoooor.
Tränar gör jag gärna, men när jag knappt kan ta på mig ett par skor är inte lusten särskillt stor.
(Ursäkta rimmet...)
Det får bli när bebisen kommit ut.
Tills dess ska jag bara ta det lugnt och njuta av att man faktiskt för en gångs skull FÅR vara fet och lat.

Nu ska jag iaf ägna lite tid åt Brallan.
Hon ser ut att tycka att jag är ganska tråkig just nu.

Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0