Date day.

Snart ska jag dra upp Brallan ur sängen och köra ner till Diana.
Vi ska fika och prata skit.
Det ska bli nice!
Jag ska ta med mina äckliga bullar, så att dom blir uppätna.
Det är bra att ha barn, barn äter allt! Typ som hundar...

Jag funderar lite på vad man ska ge sina älsklingar på alla hjärtans dag.
Det känns som man redan har gett varandra allt efter så många år ihop(iaf McLovin').
Smycken, resor, fotoböcker, blommor, godis, nallar, kläder, osv osv...
Dessutom är jag lika fattig som en 70-åring som aldrig började pensionsspara.
Tur att jag började när jag var 20, då kommer jag iaf ha råd att leva när jag är gammal.

Usch, jag behöver färga håret!

Zylber.com 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0